just some memories I want to put down in no particular order, just as they come to me. Gotta do it before I forget them. Even got some non-memory type stuff too. Poke around & enjoy my muddled musings and, if you have time, post a comment so ill see what you think of me. Enjoy Yourself!
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, February 21, 2011

sedih..:-(

hurm..tetibe ase sedih plak...bnyk bnde kt kepale otak aku ni..nk cite kt org xtau plak cne nk cte..so terpakse pendam je la..tgh sedih2 ni..tetibe aku tringgat kt arwah ayah aku..hwaaa..ag tmbah sedih..why must ayah aku tggl kn aku?? rindu sgt2 kt die...kalo dpt tnaikn permintaan aku..aku hnye nk my dad hug me..tu pon da ckup..
even aku ade step father pon but ttp x sme..aku nk ayah aku...kalo my dad msih ade for sure life aku heppy je kn..please..i beg u..satu2 lelaki yg aku respect kt dunia ni..dlu my mom kte die slalu lyn aku maen..huh..mesti best kn time tu.tpi aku da x ingt da sume kenangan tu..mak cakap ayah slalu ckp ina bnyk kerenah..kuat merajuk..kuat nangis..eeii..sampai skang pon ade lagi perangai cm tu kt aku..hurm...agk2 bleh ke aku jmpe laki yg mcm ayah aku??.nak nangis da ni..malam ni bertmn air mata je la..:-(
al fatihah for my lovely dad..juz him my dad..

0 comments:

Post a Comment

 

ROSASINENSIS Published @ 2014 by Ipietoon