just some memories I want to put down in no particular order, just as they come to me. Gotta do it before I forget them. Even got some non-memory type stuff too. Poke around & enjoy my muddled musings and, if you have time, post a comment so ill see what you think of me. Enjoy Yourself!
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, February 22, 2011

blurrr

salam....actually xde mood nk tulis pape..tapi da mint nk mnulis gak..sok tlis kosong jela..hurm....soooooo booosaaaannnn...nk talk ngn org tapi tkot kaco owg tu plak..xbek kn kaco org..hihi..urm..nk g tau ni..i think kan i dah..ter**k* kt someone la..xtau la cmne..tetibe jer..tpi aku xgtau die pon..tkot la..ti watnye die da ade..wat malu jer...agpon die pnh ckp cri pas abes blaja..so aku pon cncell la nk gtau die...n aku wat kputusan yg nk hpskn feelng tu...da la xmo share lebih2..bahaye...

0 comments:

Post a Comment

 

ROSASINENSIS Published @ 2014 by Ipietoon