just some memories I want to put down in no particular order, just as they come to me. Gotta do it before I forget them. Even got some non-memory type stuff too. Poke around & enjoy my muddled musings and, if you have time, post a comment so ill see what you think of me. Enjoy Yourself!
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, February 27, 2011

penat

haha..finally minggu penat da abes..so minggu ni time settle kn sume homwork aku..wallaw..minggu lepas x sntuh langsung buku..ish..parah cmni...meja da pnuh ngn kertas..satu bnde aku xwat pon..bengong la..asl la aku x leh nk arrnge time..ish..so after this start to stdy ya..lgi sebulan je..pastu final..so speed ur action..haha....be serious on my stdy..no maen2..hihi..utm wait for me ya..

pic ni aku konfius sama ade aku yang rajin sangat stdy sampai meja penuh ngn brg...atau aku malas nk kemas smpai serabut..hihi..tolong tentukan..



0 comments:

Post a Comment

 

ROSASINENSIS Published @ 2014 by Ipietoon