just some memories I want to put down in no particular order, just as they come to me. Gotta do it before I forget them. Even got some non-memory type stuff too. Poke around & enjoy my muddled musings and, if you have time, post a comment so ill see what you think of me. Enjoy Yourself!
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, February 18, 2011

RINDU

wallawei..lame giler x update blog ni..haha..rindu siot..pe ek nk tulis..bnyk bnde tpi lpe..hehe..
ha..tau da...nk tau x ritu result mid sem kuar..hehe..dup dap dup dap jantung aku wei..even da tau lbeh awl da pn result tu tp ase tkot gk....lastly aku cek jgk result aku..mmg x leh cye beb...first tiime dpt math truk.ni sume psl cite korea r ni...sbb tgk cite tu aku x stdy..hehe..aku dapat 2A+, 1A- 1D +..
so sad..tpi tu bwu mid sem..so relek r an2..haha..
 

0 comments:

Post a Comment

 

ROSASINENSIS Published @ 2014 by Ipietoon