just some memories I want to put down in no particular order, just as they come to me. Gotta do it before I forget them. Even got some non-memory type stuff too. Poke around & enjoy my muddled musings and, if you have time, post a comment so ill see what you think of me. Enjoy Yourself!
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, February 21, 2011

musykil

mlam2 ni ase jiwang plak..so nk tlis pasal benda nie...camne erk..CINTA.... bleh caye ke erk bende nie...org yg bercinta time skull kekal ke erk smpai ari nie?? bagi aku x..sebab aku tengok membe2 aku time skulll bcinte ngn org laen..skang ngn org laen..cakap setia konon..huh..talk to the hand la...aku susah nk percaya bnde ni..pling tept skali sbnarnye aku takot..:-(
nanti kne main....somtime ble tgk membe ngn bf dowg ade gk ase jeles..tapi aku x brani la...aku xlarat la nnti nk ngis psl bnde2 ni..cmne erk nk wat??? nak jatuh cinta tapi takot akan kemungkinan yang berlaku..huh..life so hard 4 me..ade laki yg nk kwn ngn aku...tpi aku wt x tau...aku x memilih, aku x keras hati, n aku bukan sombong juga x belagak, tapi aku takot..tapi ramai yang ckp aku mcm tu..ouch..so sad...mom i dont know wht to do anymore.so aku ase nk soh my mom la yg crikan jodoh tok aku..aku da gtau kt mama n she said ok..but me??hurmmm....redha..

0 comments:

Post a Comment

 

ROSASINENSIS Published @ 2014 by Ipietoon