just some memories I want to put down in no particular order, just as they come to me. Gotta do it before I forget them. Even got some non-memory type stuff too. Poke around & enjoy my muddled musings and, if you have time, post a comment so ill see what you think of me. Enjoy Yourself!
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, April 28, 2014

TERGEMPAR! orang bunuh diri

TERGEMPAR NIH!

Aku tak tau cerita ni masuk berita kt tb 3 ke x .. tapi saja la nak cerita kononnya cam excited sikit la sebab berada di tempat kejadian. eh jap. to be exact bukan kat kawasan kejadian pun. hihihi

aku ni kan duduk menyewa dekat kondo sekarang ni kan. aku tak tau pun sebab ape nama die kondo, rupa macam apartment je. tapi dh alamat die pun namanye KONDOMINIUM MUTIARA. tu bila kawan2 dok tanya tinggal kat mana rasa segan je nak menjawab duduk kondo je. ade dua je reaksi dorang bagi

1. fuhyoo praktikal je kot, duduk kondo, dak jpa~~
2. kahkahkah, perasan la kau. umah pun x mampu.

ok fine aku sewa bilik je oke. tu malas nk cakap kondo tu. kalau orang tanya cakap apartment je. memula tu nk berlagak la jugak.

eh oke dah tersasar jauh ni. back to story, nak dijadikan cerita, aku dudk kat blok A, orang yang bunuh diri tu blok B, hari tu hari isnin, actually aku ade site valuation pagi tu, then habis around pukul 11. so aku ingat balik tidur dulu lepas habis rehat baru masuk opis balik, tapi bila jarum menunjukkan ke angka 2 petang. rasa malas je nk kerja. so ponteng ler jawabnye.

n aku tak sure bila orang tu mati sedar2 bila petang, housemate balik kate ade trak polis, kereta polis kt bawah, banyak. so kami ngintai la kat korridor umah. lama jugak sampai senja la dok ngintai. then macam2 la dok pikir. antaranya

"ni mesti kes bunuh ni"
"kalau india mesti sebab gaduh"
"kalau cina mesti sebab along"
"kalau melayu errrmmm"

then pergi la merisik risik khabar, dapat tahu rupanya india lelaki gantung diri.. punyala bayangkan benda2 yg ekstream.

n bende tu kejap je rasa ingin tahu nya. pukul 8 tu dah buat mcm biasa dah like xde pape jadi. ke aku ni kurang sensitivity. eh

0 comments:

Post a Comment

 

ROSASINENSIS Published @ 2014 by Ipietoon