just some memories I want to put down in no particular order, just as they come to me. Gotta do it before I forget them. Even got some non-memory type stuff too. Poke around & enjoy my muddled musings and, if you have time, post a comment so ill see what you think of me. Enjoy Yourself!
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, April 1, 2014

siapa mereka

sedang melihat kembali gambar-gambar lama tetiba mata tertacap pada satu gambar ni. teringat kenangan dengan si dia. dia merupakan lelaki pertama yang aku mula kenal bila aku mula-mula masuk tingkatan 4. MUSTAQIM nama diberi. for one year i close with him. makan sama-sama, kadang-kadang tu siap berkongsi lagi. he is a good friends. aku dia dan asmah. three of us. i like him a lot. pendengar yang setia, pengkritik. die jugak yang kenalkan aku dengan facebook. teringat masa pergi makmal komputer, die bukak facebook, ketika tu, aku cuma ade myspace, bila pergi kelas dengan dia. sampai satu ketika aku tak tahu kenapa our friendship berubah, kami jarang bercakap antara satu sama lain. dan aku rasa punca besarnya mungkin datang dari diri aku sendiri. ketika masuk tingkatan 5 aku dah boleh ngam dengan budak kelas, aku ade syera yang duduk sebelah meja aku, aku ade eja yang tidur sebelah katil aku, aku ade khaliq yang selalu kacau aku, aku ade amir dan syafiq yang slalu sembang dengan aku, dan aku ade banyak kawan selain dari budak kelas aku sebab aku pengawas. dan aku TERLUPA yang aku selalu tinggaklan mus. i realized after aku dengan dia memang dah xrapat. i try rapat balik dengan dia, tapi it seem awkward. almost 5 years now. aku nak kau tau yang aku selalu usha faceboook kau. aku nak keep in touch ngan kau. tanya khabar kau. chatting like we used to be. i miss all things with you. but i keep thinking that you  no need me anymore


and there is one person i left her when i happy with others. ASMAH a.k.a SASA. Bila aku form 4 aku selalu ngan dia, meja sebelah je. tapi bila aku dah ramai kawan, dan bila aku dengar macam2 pasal die, aku tinggalkan die. aku xdengar pun ape masalah die. owh i feel bad now. im really sorry. aku terlampau nak kawan dengan orang lain sampai aku tinggalkan kawan waktu mula-mula aku kenal..


all this year, i keep thinking that is my fault i left them, i'm not a good friend, i left them when i found others. i hope if they read this, i want to say im very sorry what i did to you all. i didnt mean it. i love u all until now. im not a good friends.


0 comments:

Post a Comment

 

ROSASINENSIS Published @ 2014 by Ipietoon