just some memories I want to put down in no particular order, just as they come to me. Gotta do it before I forget them. Even got some non-memory type stuff too. Poke around & enjoy my muddled musings and, if you have time, post a comment so ill see what you think of me. Enjoy Yourself!
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 22, 2011

for my bestie forever..BAHIYAH

ari nie bahiyah macam xde mood je..aku nk tgr pon xbrani..dri tdi aku pasan die x tgor ngan aku pon..kalo aku de salh...i'm sorry..aku x terniat pon nk wat ko mrah..cer ckp kt aku..pe slh aku smpai bahiyah x mau ckp..sedih sgt tadi..hurmm..i x boleh kalo u x ckp ngn i coz u paling rapat ngn i n ble satu hari u x tgr i,, i ase sedih sgt2.n i nangis tau x tdi..i nk tgor u pon sebesalah..sorry i xtau cmne nk pujuk org.i x pndai dlm bab2 tue..n u tau..i nangis..sedih sgt2..hopefully u gtau pe slh i so i ubah la nnti..i x kisah kalo org laen x ckp ngn i tpi not u..please2..
juz tell me..serius i ckp..i jadi weak kalo u and i renggang,,,,xmau jadi cm arinie da..:-(
luv u alwayz...jgn majok lagi..please2..

0 comments:

Post a Comment

 

ROSASINENSIS Published @ 2014 by Ipietoon