just some memories I want to put down in no particular order, just as they come to me. Gotta do it before I forget them. Even got some non-memory type stuff too. Poke around & enjoy my muddled musings and, if you have time, post a comment so ill see what you think of me. Enjoy Yourself!
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, April 24, 2011

I'M BACK

hye and assalamualaikum..!!!
huh..lame gile x update blog saya..kihkih..hmpir sebulan ..ish2.. membe2 pon always tnye asl u x update blog hah?? sorry guys actually bnyak masalh cket..awal bln 4 ritu da start stdy week da..pastu 2 minggu exam..n skang bwu abes..sbb tu x update..sibuk..stdy..eh??stdy ker?? wat2 la cm stdy..tpi yg lebih ketera nye..wifi pihak kolej da blog..haha..sbb tu alasn utama x update blog ni..ok..skang da bleh slalu update da..sbb i'm freee..heee

0 comments:

Post a Comment

 

ROSASINENSIS Published @ 2014 by Ipietoon