just some memories I want to put down in no particular order, just as they come to me. Gotta do it before I forget them. Even got some non-memory type stuff too. Poke around & enjoy my muddled musings and, if you have time, post a comment so ill see what you think of me. Enjoy Yourself!
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, October 20, 2011

assalamualaikum

hurm..lame ek tinggal kn dunia blog nie..sorry a few month before mint saya dkt blogging berkurang..sya x de idea nk mnulis..miyanee

banyak yg berlaku dalam diri saya spnjang beberapa bln ni..
firstly.alhamdullillah saya berjaya menyambungkan pengajian saya dekat universiti teknologi malaysi dalam bidang quantity surveyor..akhir nya cita2 nk msuk utm tercapai gak.. bangga kot..ehe..U penyelidikan la kan~~ tpi for sure la bnyk giler susahnye.. doakn saya dapat survive kt utm ni ek

yg kedua..almdullillah jgk saya dapat tajaan jpa..makne nye lpas ni mak saya x payah la nk bgi duit kat saya kan~~syukur..

lagi2 bnyk yg jdi..tpi semua nye personel..so xleh nk gtau ek..miyanee

0 comments:

Post a Comment

 

ROSASINENSIS Published @ 2014 by Ipietoon