just some memories I want to put down in no particular order, just as they come to me. Gotta do it before I forget them. Even got some non-memory type stuff too. Poke around & enjoy my muddled musings and, if you have time, post a comment so ill see what you think of me. Enjoy Yourself!
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, December 7, 2010

jalan-jalan

salam....28/11/2010// aku kuar ngan fatin,izza n kakak ngn pakwe kakak izza..hihi..kami gi jalan2 kat perlis..hehe ni 2 ari sebelum result kuar..saje nk release tension.. x mo la tulis banyak2..ni kasi tgk gambar je ek...

kat kedai makan..belakang kayangan mall..hehe..

izza n akak die..comey

 haha..walaupon baju kurung..strike kot..

 uish..berat gile bola...





 sweet kan..couple.

 haha,,no komen

 gaya comey

0 comments:

Post a Comment

 

ROSASINENSIS Published @ 2014 by Ipietoon